Heb je een logo en huisstijl nodig voor het opstarten van jouw praktijk? Of ben je op zoek naar aanvullende, offline en/of online, marketing materiaal?
Een huisstijl is de visuele vertaling van de identiteit van jouw praktijk. Wij gaan graag voor je aan de slag om jouw identiteit om te zetten in een prachtig visueel concept.
Wij stellen voor jou een kleurenpalet, logo, sublogo, typografie en beeldgebruik samen tot één huisstijlhandboek. Een overzicht waar je altijd op kan terugvallen m.b.t. vormgeving, communicatie-uitingen en profilering van jouw praktijk.
Heb je reeds een passende huisstijl en logo? Dan kan je verder denken aan: praktijkbrochures, briefpapier, afsprakenkaartjes en een gevelbord of raambelettering
Wij helpen je graag. Plan een kennismaking met ons in.
Een huisstijl is belangrijk omdat het een visuele representatie is van de identiteit en waarden van jouw praktijk. Het omvat de visuele elementen zoals het logo, kleurenpalet, typografie, beeldmateriaal, enzovoort, die gebruikt worden in alle communicatie-uitingen en marketingmaterialen van jouw praktijk.
Hier zijn enkele redenen waarom een huisstijl belangrijk is:
Door het consistent gebruik van een huisstijl kunnen patiënten en/of cliënten gemakkelijk jouw praktijk herkennen, onthouden en onderscheiden van concurrenten.
Een goed ontworpen en consistent uitgevoerde huisstijl geeft een professionele uitstraling aan uw jouw praktijk en creëert vertrouwen.
Door het gebruik van een huisstijl wordt er consistentie in de visuele communicatie van jouw praktijk gebracht, wat helpt om een consistente patiënten beleving te creëren.
Een huisstijl is een belangrijk onderdeel van de identiteit van jouw praktijk en kan helpen om jouw kernwaarden, missie en visie uit te drukken.
Een goed ontworpen huisstijl maakt het gemakkelijker om marketingmateriaal te creëren, omdat de visuele elementen al bepaald zijn en consistent gebruikt kunnen worden.
*Het drukwerk wordt verzorgd door een samenwerkingspartner van Laurea Zorgservice.
Graag leren wij eerst jou, als ondernemende praktijkhouder, en jouw praktijk kennen. Wie ben jij als persoon? Waarom heb je gekozen voor het vak? Wat heb je graag voor ogen voor de praktijk? En wat zijn jouw ambities, als ondernemende praktijkhouder?
Allemaal belangrijke vragen voor het ontwikkelen van een concept voor jouw praktijklogo en – huisstijlhandboek.
Wij stellen voor jou een kleurenpalet, logo, sublogo, typografie en beeldgebruik samen tot één huisstijlhandboek. Een overzicht waar je altijd op kan terugvallen m.b.t. vormgeving, communicatie-uitingen en profilering van jouw praktijk.
Dan kunnen wij vervolgens bespreken wat je wensen zijn m.b.t. offline marketing materiaal, denk daarbij aan: een praktijkbrochure, praktijkfolders, briefpapier, afsprakenkaartjes en een gevelbord of raambelettering.
Copyright Laurea Zorgservice © 2022 All rights reserved.